Isnin, 6 Disember 2010

this life full of colour

    Awe_exploited








firstly aku nak kenalkan diri aku,nama aku MUHAMMAD MUSYAWWIR BIN SARIMAN . aku berasal dari Klang Valley and aku membesar di sebuah bandar kecil di Tampin,Negeri Sembilan.thanks-lah sbb korang sanggup tgk blog aku yg tongong ni. HAHA. Kehidupan aku mcm biasa lah . pergi kelas balik kelas , tido , buat assignment ( tapi tak penah siap pon ) HAHA . and PERFORM many gigs yg berdekatan . aku penah perform dkt melaka , seremban , kuala lumpur dan byk lah lagi. aku ni sbnrnya malu nak tegor orang tp kalau dah masok air eh mmg bengong la korang. Aku hormat abg yg berada dkt TAMPIN like my idol ABANG MALIK (DEVILICA) . HAHA . minta maaf abg eh . guna nama abg skejap. Dia mmg gempak bg aku. ape yg di ckp aku mmg hormat die beb. main drum boleh.sumo la boleh. HAHA ! okaylah. aku ni takdelah handsome mcm budak2 lain.aku budak bese je.tapi sbnrnye aku suka berkawan cuma aku CUAK nak tegor. .haha.ape2 pon thanks sbb lawat blog bodoh ni.

AKU SEORANG YANG BODOH TULI

aku kadang-kadang bodoh sebab suka tolong orang yg tak kenang budi ! aku bukan nak mengungkit bnde2 ni tapi aku tak sangka ada budak aku tolong dan skrg dia dah naik and skrg dia hina aku mcm tong sampah.
9 - Photo of Ñυяυℓ Αsιкιη
aku bukan apa nak cite bnde ni lgpon dah lme dah.aku harap dia bahagia ! hahaha tongong . tapi kan manusia ni semua ada buat kesilapan tp tak terlambat untuk kita memperbetulkan segalanya,SEDANGKAN NABI MAAFKAN UMATNYA APATAH LAGI KITA . Kita manusia yang hina ni. ALLAH yang MAHA BESAR.ingat semua ! waa mcm ustat daa aku ( padahal aku ni bengong gak kdg2. soryy ye kawan2. aku merepek . 




  











HARDCORE

aku pon susah nak ckp mcm mne aku boleh minat dgn musik mcm ni,aku dgr bukan sbb aku terpengaruh dgn alam2 sekitar skrg.cuma aku tak paham la mse dlu2.Tapi skrg THANKS kepada SYAFEI YUSRAN kerana dia dah bagitau aku ttg2 HARDCORE walaupon aku kurang paham ! hahaha. bg aku lagu2 diorang byk menceritakan ttg straigth EDGE ! 1 band ni penah mnjerit depan crowd2 sume NO DRUGS ! NO ALCOHOL ! NO FREE SEX ! AND NO RACISM ! FUCK ! ~ Kata2 band BANE ( my faveret band ) :D. Tapi aku tak paham kenapa lagu2 inggeris mcm ehem2 yg berunsur lirik2 lucah dapat diputarkan di radio tapi kenap HARDCORE tade ? hurmmmm sorry to say that . ini just pendapat aku ! :D 

     
(aku nak jadi mcm diorang)

lihat lah picture lama aku yg bodoh !
haha !

     51
(2008)

       3      
            2009 bebeh ! huhu3

aku penah organise 1 gig di Melaka . first time beb ! bapak pening kepala otak aku babi !

    

yeah ! aku berjaya ! hahaha3

picture member member aku !

        
edush and fara ally

   
Syafei yusran ( my bestfriend )

      
band sermonized (not my band )
my friend band :D yeah !




Tiada ulasan:

Catat Ulasan